کاهش استفاده از آندروید برای اتصال به وب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاهش استفاده از آندروید برای اتصال به وب
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 123
نویسنده : محسن پرهیز
بررسی‌های تحقیقاتی نشان می‌دهد سهم سیستم‌عامل آندروید در زمینه اتصال به وب رو به کاهش بوده و در مقابل سهم iOS تا حدی افزایش یافته است.
 
به گزارش فارس به نقل از سی ان ان، یافته‌هاي Net Applications نشان مي‌دهد تعداد گوشی‌ها و رایانه‌هاي لوحی مجهز به سیستم‌عامل آندروید که برای اتصال به وب مورد استفاده قرار مي‌گیرند در ماه نوامبر به 28 درصد کاهش یافته است. در مقابل استقبال از آیفون 5 و آی‌پدمینی که از اکتبر سال قبل به این سو افزایش یافته باعث شده تا سهم سیستم‌عامل iOS در زمینه اتصال به وب بیشتر شود. آمار یاد شده که با بررسی 160 میلیون تبلت و گوشی در سراسر جهان به دست آمده باعث تعجب کارشناسان شده است.
آنان مي‌گویند در حالی که 60 درصد از کاربران گوشی‌هاي همراه و تبلت از آندروید استفاده مي‌کنند، ظاهرا بسیاری از آنها امکانات این سیستم عامل برای اتصال به اینترنت را کافی و مناسب نمی دانند. این مساله نشان مي‌دهد که کاربران ترجیح مي‌دهند از مرورگرهای مستقل برای اتصال به وب بر روی گوشی‌ها و تبلت‌هاي آندروید استفاده کنند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: